Thursday, November 11, 2010

MACARON AFTER BRAINWASHING

Tengahari tadi masa lunch kat 'office' hujan sangat lebat. Lepas kena brainwash......kepala sudah sangat penat so mesti nak kena unwind kejap.
Tengok hp yang di silent sepanjang prosed brainwash, rupanya Mr Mosab sudah call 4 kali. Adusss camno buleh lupa lak ni ada meeting dengan lawyer kul 3 petang. Nasib baik hujan dan berhenti so zasssss tekan minyak ler.
Nak dipendekkan cerita lepas habis meeting dgn jumpa company sec, perut sudah mula lapar pulak....singgah Nationwide Jalan Ampang untuk courier bio zone Dayah dengan Nor . Then Mr Mosab tanya soalan yg ditunggu tunggu...nak pi mana ni?? pucuk dicita ulam yumm yumm ler....KLCC ler jawabnyaaa.
Eh!! apa kena mengena dengan entry Macaron nih....
So lepas makan...harini dinner tepanyaki yer......kepala yang dah berat tadi mesti nak kena di ringan ringan kan......so ni lah hasil meringan kan kepala....mmg tak percaya harini diriku mmg banyak sabarrrrr hahahaha



pyjamas kat Isetan







Something from Harrods



Macaron....yeeeeaaaaa yang paling sedap adalah coklat flavour yer



3 comments:

  1. itu yg shopin kecik, tak tnjk yg besar lagi tuh..:)wah, sudah terer mkn macarons...bila saya mau cuba nih?

    ReplyDelete
  2. tadi pegi kat DIOR...make up yer bukan handbag...arrgghhh. So dah book 2 lipstic yang kaler nya amat menawan yer. Takde stock kak kata SA tu..BOLEH!!

    Macarons...eh ada 's' ke ejaan nya...hmm tak kisah lah yang penting yang perasa coklat mmg yummyyy. Nanti kita pi sekali yer...ada lagi satu desert sgt SESUAIII tuk kita :)

    ReplyDelete
  3. yeszaa...i like!!
    btw, sagu itu mmg nampak sgt yummy...credit to u.

    ReplyDelete