Wednesday, November 10, 2010

CHERRY VISA



Today teman Mr Mosab ke Menara Maybank to settle a few office thingy. While waiting suddenly dia bagi I borang putih minta isi my account no. Yesss my account no beb. Takde la i tanya nak wat aper kan sbb borang putih tu borang deposit money. Elok elok dia nak buat what i thought he will do, terus tak jadi lak hehehe. ( bang u tambah beberapa zero pun takpa i loikke)


After fill in the form I pun merayau kat bahagian Customer Service nak tanya about kad cherry tu. So after a about 20 mins , voila...presenting my new BFF .....


*


*


*


*






Actually bersepah org lain pakai kad nih...I nih je yang baru nak tukar. Nak tahu sebab apa penting sangat nak tukar kad nih.....kalau org lain kata senang macam bawak cash money, i punya asbab...... mesti macam tak percaya kan. Actually sebab CHERRY pada kad tuh...yummy sungguh yumm yummm.










No comments:

Post a Comment